måndag 4 juni 2007

Vilken helg!



Rekord i effektivitet tror jag. Har sedan i fredags hunnit


- fira en student


- fira min svägerskas födelsedag


- träffa och mysa med min brorsdotter och brorsson


- besöka Moltex rea och shoppa lite


- gå på firmans 125-årsfest


...och sist men inte minst - dra på mig ngt som verkar vara en influensa. Och allt detta var gjort till söndag morgon klockan 8.



Nu sitter jag här hemma och känner av lite krämpor i rygg, huvud, näsa och fingrar...klassiskt eller vad? Suge på att pyssla, men orkar(!!) inte...får bli att lägga upp kortet jag gjorde till fredagens studentfest!




2 kommentarer:

Anonym sa...

Men du, vilket najs kort du har gjort! Verkligen fin-fint. Börjar känna den där fökylningen själv... Blä. Krya på dig!

Evis sa...

Min lilla pysselflisa! Tänk det där vi pratat om, att hitta ett intresse som får en att koppla bort alla andra tråkiga vardagstankar. Jag söker ännu..

Beträffande din effektivitet o flexibilitet måste jag säga, du e grym - fattar inte vad du gör o hur du hinner med allt!

Sen e det faktiskt mest synd om dig i hela världen när du e sjuk, tur att du har någon som köper rosor åt dig!

Kraaam Evis