onsdag 17 oktober 2007

Börjar landa...


...i livet här borta - inser att det inte bara är varmt o gott. Det finns även kryp som är associerat med tropisk hetta. Har idag haft en Pest Contorl-inspektör här och gått igenom huset och trädgården och ska signa upp på Pest Control Program...Spindlar är mitt största orosmoment nu. Förut var det ormar som jag drömde om, men tror nog det har gått över till spindlar helt och hållet. Efter att ha surfat på internet inser jag hur farliga de kan vara. Ska ringa Mr Pierre imorgon och bekräfta att jag vill köra på detta svindyra programmet...Ödlor äter ju spindlar, så idag bjuder jag gladeligen på en vacker bild av en fin grön ödla som jag är tacksam över att ha som trädgårsgäst.

Kramar,
Spiderwoman.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att höra hur du har det där borta. Men jag är inte avundsjuk på krypen. Har du kollat in scrapbutiken än?